Thursday, December 29, 2011

Lonely Girl

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua.

Uhuk-uhuk berhabun-habuk blog ni. Lama tuan dia tidak berkarya. Sempena dengan final exam semester ni, buat pertama kalinya aku menghabiskan sisa-sisa pembelajaran aku di rumah. Dengan internet yg super duper laju, astro, Tentang Dhia, Upin Ipin dan shopping, menyebabkan aku kadang kala leka. Alhamdulillah, dpt habis cover exam yg menjelang ini.

Aku mengaku aku a lonely girl, semenjak dua menjak Amir Ariff kesayanganku study abroad, semenjak aku tidak sama kuliah dengan Wan, semenjak aku xsama group dengan classmate super duper awesome aku, aku become a lonely girl. Aku kadang2 rasa macam aku xde kawan.

Sedangkan, dekat UMP, aku ramai kenalan, roomates yg menyayangi aku, Cik Myra & Cik Malin. Ada peneman, Cik zirah & Cik Farah. Tapi aku still rasa lonely. Aku ada juga Cik Ling-ling nak teman kongsi pendapat dengan aku. Even Amir jauh, he is still webcam with me. Moreover, my former classmates ada juga laa berborak2 dengan aku. Even Wan pon selalu busy dengan persiapan kahwin pun still nak luangkan masa berborak2 dengan aku.

Why I still feel lonely? Aku ni dikira kerap balik rumah dengan obvious nye laa! Sebab hampir keseluruhan gaji aku dihabiskan dengan balik kampung lagi-lagi bila ada cuti. Aku selamba badak je balik kampung.

Aku lonely sangat. Aku actually mengaku la dekat blog aku ni, sebenarnya aku rasa aku sorang-sorang, mcm xde kawan. Aku selalu balik rumah, bnyk masa aku dengan roomate terbuang. Hari tu aku terlepas sambut birthday Myra. Aku actually terasa kecil hati masa diorang bercerita dekat aku yg diorang pergi sambut birthday Kecik. Aku sedih sgt. Aku xdpt join, bnyk cerita aku terlepas, then banyak sweet memory aku xde. Aku sedih.

Aku pon terlepas diorang berjimba ke Telok Cempedak & Makan KFC masa study week sebab aku berada di rumah. See, see, see? Betapa jauhnya aku dari roomate aku. Banyak sweet memories dengan diorang semester ni aku terlepas. Banyak gambar2 roomate aku bersama2 geng2 aku berempat tanpa aku.

Sedih kan jadi aku? Aku sgt2 lonely. Aku jealous. Even aku duduk rumah pon aku still lagi jealous geng2 aku keluar beramai2. Aku lonely sgt.

Tapi. Tapi. Tapi. Aku dari rumah ni keep rasa happy nengok diorang hepi. Hehehe.. yela, asalkan diorang hepi, aku pon dpt gambarannya. So, sebab aku selalu terlepas dan xdpt luangkan masa dengan diorang, aku selalu balik tanpa tgn kosong. Aku bekalkan diorang makanan, kek, semua. Aku syg kot geng aku.

Aku harap2 aku dan geng2 aku semua dapat jawab final exam ni dengan berjaya. I miss them. Xsabar nak balik Sabtu ni.

1 comment:

  1. hyep kakakkidal....

    tk mau lonely-II...cik myra n kwan2 semue ade...

    nnti kamu balik kite stdy sesame orite..sobbbb...

    cik myra tk stdy la pown...main je...hehehe..♥♥♥ love u nyah!

    ReplyDelete