Friday, June 22, 2012

Percutian $$$$$$

Assalamualaikum &Salam Berhabuk semua.
Hari ni genaplah seminggu aku bercuti dan menjalani praktikal dalam bidang Chemical Engineering di Wastewater treatment plant, Plant Facilities department dekat Infineon Technologies, Melaka.
Actually, aku ni lama gila xtulis blog, so mcm terkekok pulak dah. Hehe.. Semenjak ada Samsung tablet ni, kat mana-mana pun boleh update blog. Serious bukan aku beli, ayah yg baik hati belikan! Yay seronok sgt. Jakun kot ada bende ni. Hari-hari main game masa praktikal! hehe. Mula la nk berInstagram mcm retis. 
Ok back to the topic, so far cuti ni bermanfaat mcm cuti-cuti semester lain. Aku kan suka kerja, sebab nkd $$$$$$ tp kali ni berbeza sikit sebab aku kerja kerana mamanuhi kredit hour umtuk graduate. 


Banyak gila bebel la Aiza kakak kidal ke kakak bebel ko ni??! Ok la, bebel-bebel kenevla letak gambar kan..  

No comments:

Post a Comment