Tuesday, June 26, 2012

Peristiwa main game.

Asalamualikumm& Salam perantauan kepada kawan2 yg jauh.

Mcm biasa, hari merupakan hari ke 8aku menjalani praktikal. C'mon, lg 52 hari tinggal! Semenjak ada blog-droid, ditambah dgn free wifi, senang laa aku nk berblog balik.

Nak dijadikan cerita, aku ni memang x favor la nk maun game ni, maklum laa otak study, budak dpt dekan memang main game. Untuk aku yg xberapa nk study, photoholic ni, mana la nk main game. Tapi disebabkan sifat aku yg teruja dpt tab ni, aku install laa game2 semua dengan harapn nk main dlm office.

Tp supervisoraku ni mcm boleh baca fikiran aku. Asal aku nk bukak tab je dia soh pergi site mana laa ada chance kan. Tp hr ni aku akan pastikan dpt jugak main game!!
P/s: kalau berjaya, aku sambung entry ni. Nak solat zohor jap:-) meow

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment